Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Skilda Världar !!

Av Tove Lönn - 26 mars 2012 23:16

Nån mer än jag som bara stör sig så jävligt på tvserien Skilda Världar och deras reklam för att de släppt dvd.. Åhhhh jag blir mer irreterad för varje gång!

Haha jag vet, inget stort bekymmer, och nej jag sitter inte framför tvn jämt.. Men den är på..

Haha, tänk på mej varje gång ni ser den, jag lovar, ni kommer märka hur ofta den går ! =)


Idag skulle jag börja mitt nya liv, utan massa onyttigheter och lite träning..

Jag gjorde plankan några gånger, sen smällde jag i mig pommes frites och kakor !
Fan vilken karaktär jag har !! Bra jobbat !

 

Elvis vänder sig numera i sömnen och ligger på mage och sover, vänder honom varje gång, men han är lika fort där igen.. Inte bra då det fortfarande finns risk för PSD.. men vad ska man göra ?? Något förslag nån skulle uppskattas ?!


Nu ska jag göra iordning mej för sängen, för imorn blir det busborgen med alla barn !!

Natti !



 
 
Ingen bild

kicki

27 mars 2012 14:27

jag pallade upp mina kottar med rullade lakan på sidorna så de inte kom någon vart , det va det som rekomenderades på " min " tid ;o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Lönn - 11 april 2012 15:17

Nu är jag tillbaka här igen.. kanske .. vissa perioder har jag inte nåt att skriva eller inte heller lust..   Idag var jag, Elvis, Lina och Liam iväg till min farmor och farfar, alltså Linas mormor och morfar =) Fick i oss mat och fika.. mycket...

Av Tove Lönn - 4 april 2012 10:53

Tänk om man hade lite extra pengar varje månad.. eller extra tid.. jag tänker på sveriges kändisar som går hemma och är föräldralediga.. Fan vad dom kan göra saker... Den ena åker och tar spa behandligar en månad, den andra hänger på gymmet med en eg...

Av Tove Lönn - 4 april 2012 08:28

Jaaa.. jag har varit peppad.. men kanske inte tillräckligt eftersom jag inte kommit igång och tränat.. Joo jag har gjort övningar ibland.. gått ut och gått med vagnen.. Men inte tillräckligt, och inte helhjärtat ! Men nu så =) Igår tog vi oss til...

Av Tove Lönn - 3 april 2012 10:47


God morgon ! Här har det ätits frukost och badats.. Vad sker nu då? Ganska uttråkad är jag..   Hur ska man få i ungen vatten ? =)               ...

Av Tove Lönn - 2 april 2012 09:34

Åå underbara måndag.. Brukar bara hata måndagar.. men inte idag.. Har verkligen vaknat på rätt sida.. Elvis med ! Kan bero på att han inte käkade inatt.. så skönt =) Har massa energi och vill göra massor.. Guuud va längesen jag kände så =)   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards