Alla inlägg under mars 2012

Av Tove Lönn - 30 mars 2012 10:45

Allvarligt !! Min hy ser ut som en tonårings.. Vart kom alla äckliga finnar ifrån ???

När man väl lägger ner och inte äter massa godis eller skit varje dag, hela tiden, jaa vad händer ? Dåååå blev hyn katastrof !

Hmm.. konstigt.. Någon som har mirakel kurer till mej, så säg gärna till..


Annars händer inte mycket.. Tiden bara springer iväg! Redan helg igen..

Imorn ska Elvis vara med sin farmor utan oss för första gången ! Spännande.. =)

Har ju liksom inte gått tidigre eftersom han vägrat flaska .. men nu så =)

Undra vad jag och Dennis ska hitta på ??=)


Sänkte ner hans säng också igår.. och han sov som skit.. vet inte om det berodde på det.. men isf får han vänja sig =)


Nu ska jag kladda över lite på min vacka hy !!!


 

Av Tove Lönn - 27 mars 2012 13:55

Hallå ! Idag har vi varit på Busborgen med Hanna, Lina, Sanna, Elli och alla våra grabbar !!

Mycket trevligt med lunch och bus.. Och den här gången gillades gåstolen av Elvis och vi måste bara skaffa en snarast.. Så skönt att sätta honom där, eftersom han inte alltid vill ligga längre !


Och i natt kom också Reija och Hogges lilla bebis.. En liten kille =) Grattis till er =)

Jag tror faktiskt inte att våran omgivning kan producera tjejer.. =) haha, men härligt är det med alla grabbar ! Jag kan bara se oss alla träffas med alla våra galna grabbar !! =)


Nu ska jag kolla på Sofias Änglar som jag missade igår.. Hörde att det var riktigt hemskt.. =(



Tok-Elvis


 


Elvis & Liam

 


Min älskade !!

   


Lilla lilla Max =)

 

Av Tove Lönn - 26 mars 2012 23:16

Nån mer än jag som bara stör sig så jävligt på tvserien Skilda Världar och deras reklam för att de släppt dvd.. Åhhhh jag blir mer irreterad för varje gång!

Haha jag vet, inget stort bekymmer, och nej jag sitter inte framför tvn jämt.. Men den är på..

Haha, tänk på mej varje gång ni ser den, jag lovar, ni kommer märka hur ofta den går ! =)


Idag skulle jag börja mitt nya liv, utan massa onyttigheter och lite träning..

Jag gjorde plankan några gånger, sen smällde jag i mig pommes frites och kakor !
Fan vilken karaktär jag har !! Bra jobbat !

 

Elvis vänder sig numera i sömnen och ligger på mage och sover, vänder honom varje gång, men han är lika fort där igen.. Inte bra då det fortfarande finns risk för PSD.. men vad ska man göra ?? Något förslag nån skulle uppskattas ?!


Nu ska jag göra iordning mej för sängen, för imorn blir det busborgen med alla barn !!

Natti !



Av Tove Lönn - 21 mars 2012 18:10

Hallå !

Nu är allt bestämt.. Besluten är tagna.. Lite ledsamt och skrämmande, men samtidigt mycket spännande så är det bestämt ! Elvis börjar hos dagmamma till hösten !

Åhhh min lilla korv.. Känns lite jobbigt att han börjar så pass tidigt, å andra sidan känns det också bra !

Vi har fått en plats som känns bra!

Min plutt =)

Men jag tror att han kommer få det super bra =)

Och har hört att det är lättare att skola in när dom är i hans ålder.. känns nog mer i mitt lilla mammahjärta =)


Vi har ju bästa tiden framför oss nu, med detta underbara vår-väder !! Och sen sommarn =)


OCH jag ska börja jobba, herregud !! Det ser jag dåå inte fram emot.. men men, bara att bita i det sura äpplet.. nu ska jag iaf ta vara på det halvåret som är kvar.. =)


Hej !

Av Tove Lönn - 20 mars 2012 13:35

Sjukare grej får man ju leta efter !!
Nog för att jag kan skämta ibland och säga att Elvis skulle kunna ha på sig en skurtrasa när han ligger på golvet .. Meeeeen att det fanns är ju sjukt !
Den som kommit på uppfinningen och som själjer det måste vara helt puckad !
Tvivlar på att den människan skulle vilja ligga och gosa bland damråttorna på de här sättet !!


 

Av Tove Lönn - 19 mars 2012 11:12

Nu är helgen över, igen, och tillbaka till vardagen när jag och Elvis vaknar utan Dennis.. så tråkigt.. Tur att han kommer hem på kvällarna iallafall !

I fredags drack jag vin för första gången på läänge =) MUMS ! Skulle kunna hällt i mej flera glas, men hade en trött liten korv och en trött man bredvid så vi var tvugna att åka hem sen.. Men så ser det ut..

Vi får ta det igen Krista, utan ungar och avundsjuka män HAHA ! =)


Idag och imorn ska jag och Elvis ut på lite äventyr.. vad det handlar om får ni veta efter onsdag antagligen !

Föräldragrupp den här veckan och försöka slänga in ett babysim också.. härligt när det händer grejer runt om !

HEJ !


    

Av Tove Lönn - 15 mars 2012 16:15

Jajemän det har han !!

Han var så nyfiken på vem den där Maria Montazami är, den där som jag pratar om och bara älskar !!
Äntligen fick Elvis träffa henne.. Och han blev såååå glad =) (haha eller var det mamman som var glad ?)

Såklart var hon lika skön som på TV.. hade då inte förväntat mej något annat.. =)

Och nog för att jag är kort, jag vet.. Och nog för att jag vet att hon är lång... MEN herregud vad lång hon är.. UTAN klackar ! HAHA

Ser ju galet sjukt ut på bild.. men vafan, det bjuder jag på HAHA. =)



Maria, Jag och Elvis !

 

 


Maria, Lina och Liam

 

Av Tove Lönn - 13 mars 2012 20:42

Idag blir vår lille plutt hela 6 månader !
Grattis ! =)
Går så jäkla fort nu tycker jag.

Och han gör typ nåt nytt varje dag, litet som stort.. nya ideér och tokigheter.. =)


Idag gjorde han sitt först, elaka bus.. Även om han själv inte fattar att det inte är helt okej.

Han tog tag i Linus (Lina och Johans lilla hund) päls och lyfter honom typ, innan jag ens hinner blinka och reagera.. Stackars Linus skriker som en stucken gris innan jag får loss honom från Elvis starka grepp..

USCH vad jag tycker synd om Linus och tänker på honom.. Elvis är nog inte så populär längre ! =)

Är han ok Lina ?=)


Nu inväntas Desperate Housewives !!


Hej !



Trött kille efter bad

 

 




 



Nya sammanbitna minen

 

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards