Alla inlägg under mars 2012

Av Tove Lönn - 8 mars 2012 09:30

God morgon !

Jag blev så överraskad i morse när jag hörde Dennis klocka ringa och jag upptäckte att jag inte en enda gång i natt fått gått upp och mata Elvis eller stoppat in nappen !!

Så här utvilad har jag inte kännt mej på evigheter !

Jag antar att det här är nog en på miljonen att det händer.. men jag är tacksam över den här natten iallafall =)

Elvis kanske förstod vad jag och Dennis pratade om innan vi släckte..

Vi pratade om bästa och snabbaste sätten att göra för att värma flaskan på natten, innan Elvis dör av hunger (som det verkar som)


Nu ska jag göra iordning mej och vänta på att lilleman vaknar, så ska vi dra iväg med Daniela, för hon ville kolla vagn !

Hej !



Av Tove Lönn - 5 mars 2012 20:54

Oooovanligt att det blir Erikslunds Shopping Center när jag och Daniela ska ses..

Kanske är för att vi älskar att luncha och våra barn älskar att shoppa =) (?) Haha

Trevligt är det iaf..

Blev lite shoppat till Hannas lilla Max (som vi ska får träffa imorn) =)

Och självklart fick Elvis lite käder och leksak..

Badrummet fick sig ett å annat också..


Mamma var förbi här en sväng och pappa kom också !! Riktigt trevligt =)


Funderar på att hälsa på jobbet en sväng.. haha kanske blir av nån dag ??


Nu ska jag försöka slita Dennis från de där tråkiga tv-spelet =) 
Hej Hopp !



Av Tove Lönn - 5 mars 2012 09:12

Jag är pigg för en gång skull.. =) Tror min förkylning börjar försvinna.. Nu har jag extra enerig.. vad ska man göra dåå?

Hoppas Elvis förkylning också försvinner snart.. verkar till och från som om det är så =)

Han sover just nu..

De senaste dagarna har han sovit 2-3 timmar på förmiddagen.. Han som alltid annars körde powenap på 10-20 min =) Jätte skönt är det.. Vi hinner massa därimellan =)

Hoppas det håller i sig.. *peppar,peppar*


Vad sker idag mina vänner ?



 

Av Tove Lönn - 3 mars 2012 12:43

Jag är jätte uttråkad.. Jätte fint väder, men känns som de inte finns nåt att göra..

Är också så sjukt trött så egentligen skulle jag lägga mig och vila nu med Elvis..

Han bestämde sig för att vilja vara vaken klockan sex i morse.. KUL !

Ännu roligare var det att han varken ville äta,sova,leka,ligga osv.. Han var väl egentligen trött men trotsade.. antar att det är lilla näsan som spökar.

9 började han vakna och vara lite lycklig =)

Har nu sovit som en stock 2 timmar så han lär väl vakna snart ..


Sååååå vad ska man göra idag när man egentligen inte orkar men ändå vill ? =)


Jag tar mej en kaffe nu iaf !
Hej !

Av Tove Lönn - 2 mars 2012 21:10

Japp.. snart har vi ett fotbollslag med våra pojkar !
Hanna och Amir fick sin andra son, Max, igår !!

Jag är så glad för deras skull, och jag längar efter att få träffa godingen snart !

Bor ju grannar, men de ska få lite utrymme.. och så är ju vi förkylda här hemma så det får tyvärr vänta lite !


Här hemma häönder det också grejer..

Jag har trappat ner på amningen och på 24 timmar bara ammat 2 ggr.. Nu finns det snart ingenting kvar.. och Elvis verkar nöjd ändå..

Han tar flaskan och vi kämpar på med lite mat..

Tror inte han tänkt totalvägra flaskan igen.. Förhoppningsvis inte =)


Nu väntas Big Brother och mys med Dennis =)

Hej


 



 



Glada killen =) haha


 

Av Tove Lönn - 1 mars 2012 14:31

Nyss fick Elvis testa lite olika mat sorter...

Först fick han ära sötpotatis med nöt.. Var tydligen helt ok , för han åt upp allt jag hade värmt på.

Fick då sen lite katrinplommon och päron.. smackade i sig en tredjedel av burken.. då bestämde jag mig för att värma annan mat bara för att kolla..

Han fick då biff stroganof !! De gillade han inte.. kvällningar och resten spottade han på mej ! tack =)


Elvis tar nu flaskan (vad det verkar som) Är osäker om ersättningen han dricker är tillräckligt.. annars skulle han väl vilja ha mer ? Får se på onsdag när vi ska till BVC, så får vi se om han går upp bra=)


Nu OTH medans lillen sover

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards