Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Tove Lönn - 18 januari 2012 22:30

 Hallå !

Idag har vi varit på föräldragrupp.. Kul var det och jag längtar till babymassage så jag får lära mej =)


Ikväll åt vi pannkaka med glass och hallon ! Det var en viss Elvis som inte kunde slita blicken från våra tallrikar !


På fredag är det babysim igen ! Den som är sugen på att hänga på kan hojta till för jag har alltid en ledig plats över, eftersom Dennis jobbar!


Nu måste jag sluta för Elvis röjer med alla kablar !




Elvis o Dennis


 


Lina o Liam

 

Av Tove Lönn - 18 januari 2012 12:54

God dag !
Igår var vi hemma hos Dennis mormor och morfar, för att hans morfar fyllde 83 år !

Mycket trevligt med tårta :) Mycket gott!
Kollade också på ett nytt tv-program där som hette Mot alla odds.. Där ska tio personer med olika funktionsnedsättningar ger sig ut på sitt livs äventyr. De ska tillsammas gå 150 mil från Viktoriafallen i Zambia till Skelettkusten i Namibia. Kommer bli en jäkla utmaning, men alla har gett sig fan på att klara det !! Jätte kul att se =)

Var då en kille där som jag kände igen så väl.. Men han var inte från Västerås, så jag tänkte att jag måste sett honom i tv tidigare eller nåt..

Men de sa aldrig nåt i tv-programmet..

Sen i natt låg jag och undrade, kunde inte släppa de.. Så jag var tvungen att googla..

Då hittade jag det !
Han var med Sean Banans video "Ett gott nytt jul" SÅKLART ! Han är ju faktiskt ganska lik Sean.. =)


Gott nytt jul vs Mott alla odds = Självklart Mot alla odds.. =)


Här är han, han med korta ben ..

 

 

Och här är trailer för Mot alla  odds

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards