Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Tove Lönn - 20 januari 2012 17:15

Jag vill ha massor !! På min önskelista kommer det bara mer o mer o mer...


Först o främst vill jag ha nya jeans.. Allt jag har sitter som skrot.. Och det som satt bra klippte jag sönder till shorts i sommras ! Bra tänkt .. Jag tänkte nog att jag inte skulle behöva kläder efter graviditeten ?

De här med jeansen kanske går att ordna, ifall jag skickar på min mamma lite pengar när hon åker till Thailand ? Jag tröttnar iaf på kläderna innan de slitits ut =) Mamma ? Sugen ? =)


Sen vill jag ha löshår ! NU !

Jaa, jag vet att jag kommer tappa hår när jag slutar amma, men jag är inte där än.. och så ska jag sy in det, så jag bara kan ta ur det och sy in det igen när de e på väg att lossna..

Den är biten är redan bestämd då Dennis syrra ska sy in det åt mej så fort vi får lite pengar =)


En ny soffa vill jag också ha.. men tyvärr finns inte dom pengarna.. =( Kanske snart ? =)


Nya tröjor/byxor/skor m.m känns som jag går i samma jämt!


Och för att inte vara allt för själviskt så har jag sett MILJONER av fina kläder till Elvis.. Och han kommer vara prio 1 med tanke på att han är inne på sin sista storlek här hemma, och han har inget mer sen ! Lille barnet ska ju inte behöva vara naken inte =)


Såå.. ville bara dela med mej detta, och skriva ur mej lite.. så kanske kanske detta sug släpper ?? =)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards