Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Tove Lönn - 26 januari 2012 15:21

Haha, jätte kul, jag bara skojade med er om att Elvis är glad idag.. Hahaha

Kanske lite, men nyss fick han ett utbrott så man skulle kunna tro att grannarna ringer socialen för att dom tror att jag gör illa mitt barn.. Herregud, att bli så övertrött..

Jag badade honom, han var nöjd, tills jag skulle klä på honom ! Alldeles hysterisk..

Vankat på honom utan någon större skillnad.. han vill inte ligga, han vill ligga i min famn.. jaa självklart ska min plutt få det.. men jag får inte sätta mej ner.. Så efter en timme är armarna slut.. betsämmer mej för att klä på oss och gå ut.. lägger honom i vagnen.. Han totaldäckar ! Har då aldrig gjort det förut.. har bara hatat att ligga där tills den börjar rulla..

Att jag inte testade det tidigre ?


Kanske lyckligare plutt när han vaknar ?=)


 

Av Tove Lönn - 26 januari 2012 12:59

Igår testade Elvis våra nerver till max!

Från morgon till natt var han konstant tjurig gnällig och helt eneklt ledsen..

Varför vet vi fortfarande inte.. Hade inge feber, såg inte ut som han hade ont nånstans..

Meeen ingenting dög..

23 var jag ut med vagnen bara för att få andas lite sjäälv, samtidigt som Elvis också behövde andas kändes det som..

Blev iaf bättre för stunden, fram tills vi gick och la oss då han fortsätter att pendla mellan att vara glad till att plötsligt vara jätte ledsen !

Tillslut ville han äta och somnade..


Idag är han bättre.. han är glad, precis som den Elvis man känner igen ..


Varför blir det sådär ?


Konstigt nog tar ett av hans leenden bort allt det jobbiga direkt.. =)


Sååå.. nu vet ni det, om någon är intresserad =)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards