Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Tove Lönn - 28 januari 2012 14:18

För 2 år sen ? 3 ? Vet inte.. men iallafall så hade jag en kort,kort period jag tränade på Friskis o Svettis! Då var det en som hade ett sorts pass.. Jag lovar er att ödet säger åt mej att börja träna.. !
Varje gång jag varit utanför Bäckby den här veckan har jag sett honom.. Ica Maxi, Badhuset, Tzatziki.. Jaa.. Dax kanske ?

Eller är det bara jag som reagerar hahha..


Jag har sett nånstans massa övningar när man håller i sin lille samtidigt som man tränar.. ska leta upp den artikeln igen ! =)


Ikväll ska jag till kära Hanna och fira henne.. Ska då lämna min kära älskling och barn.. mitt barn som inte kommer få mat.. Om han inte väljer ersättningen ?? Hmm.. Om inte annat så är jag typ 1 hus bort, med tanke på att jag o Hanna är grannar.. så det här med maten löser sig nog..

Håller iallafall på att träna varje gång han ska käka nu .. utan resultat.. igår tog han faktiskt en gång ! =)


HEJ

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards