Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Tove Lönn - 3 februari 2012 14:35

Läste ni förra inlägget om att jag var stressad??

Värre skulle det bli !
När det är 5 min kvar tills jag ska vara på BVC kånkar jag på bilbarnstol med lilleman i, skötväskan och badgrejerna.. Packar in och ska åka !
Bilen startar inte, batteriet har dött ! Ingen i närheten !
Nej, packa ur och gå hem igen och stoppa i lilleman i vagnen.. Ringer Lina och berättar att vi inte kommer hinna till babysimmet.

Springer (bokstavligt talat) till BVC.. Det värsta är att jag får sms av Daniela.. HAHA hon har sett mej springa ! Haha.. Jag trodde jag var osynlig, jag som skäms att springa framför andra =) HAHA

Iallafall är jag bara 10 min försenad och får komma in !=)


Som vi anat så går inte Elvis upp som han ska ! =(

Vi ska nu testa ge han ersättning i pip-mugg eftersom han inte tar flaska..

Och så ska vi få honom att gilla gröt!

Kräsen kille vi har ! Bara mammas mjölk..=)


Nu är Elvis jätte trött men strätar emot sömnen.. ett sätt att hålla honom vaken är att lägga honom i sängen ..


..kolla bilden bara..

 

 

 

Av Tove Lönn - 3 februari 2012 10:29

Hej !
Idag bär det av till BVC.. för att jag är en orolig morsa ! Vet egentligen inte varför, bara för att få lugna mej och kolla att han går upp som han ska !

Tycker att han äter lite.. och han verkar inte mätt.. men också vägrar flaskan.. jaja vi får se hur det egentligen är.. kanske inte behöver vara ett dugg orolig ! =)

Sen bär det av till babysim igen !


Ska va på BVC om en timme... har fortfarande inte ätit nåt, o lilleman sover ! Hmm.. varför siier jag här?? Man kan tro att jag älskar att stressa!


I förrgår vände sig lilleman från rygg till mage ! Duktig kille =) Som han kämpat !



Här är min vägg som blev klar igår ! =)

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards