Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Tove Lönn - 6 februari 2012 19:17

Hallå Hallå !
Idag har Elvis farmor varit på besök och efter det gick vi hem till Hanna där det var öppen förskola, skulle man kunna kalla det..3 galna grabbar som springer runt, sen Elvis och Liam som visserligen bara ligger på rygg.. men kräver sin uppmärksamhet ändå =)

Sen drog jag hem och lagade mat som vart riktigt mumma !


Resten av veckan blir fullt ös ! Inte riktigt vad jag är van vid, men det är kul när de händer grejer !

Imorn blir mitt efterlängtade löshår isatt av Elvis faster. Efter det drar vi vidare på babymassage !
Efter det vidare till min pappa som fyller år =)
Onsdag ska vi ner på stan och klippa mej =) Och sen skulle antagligen Ilona kika förbi .

Torsdag är inget bokat (än)

Fredag är det babysim..

Veckan kommer gå fort!



Det här med att bebisarna har såkallat "utveckligssprång" har jag trott på lite.. Men nu är jag säker på att det verkligen stämmer !

Elvis har precis varit med om det !
Från att vara helt inte sig själv, gnällig, ingenting duger osv.. tills nu på en handvändning är världens gladaste unge.. Total förändrig..

Från den dag han blev Elvis, igen, så rullade han från rygg till mage.. Antar att det har med saken att göra ?
Johanna, vad säger du ? Du som berättade om det här.. Stämmer det ?=)



Världens goaste unge har vi just nu, coh jag bara njuuuuter =)

Kolla in filmen bara, så smälter man .. =) (bry er inte om fjantiga mej bara)




 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards