Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Tove Lönn - 4 februari 2012 09:10

Nu chockar jag Elvis.. nu ska jag vara stenhård =)
Drog upp honom direkt när han vaknade för lite mat i morse..

Tjugo över sju gick vi upp och satte oss i soffan med tända lampor och tvn på ! Trodde han att han skulle få somna om ! INTE =)

Tillslut började han faktiskt vakna till liv lite.. gnälligt var det, men han var faktiskt vaken nästan 2 timmar, innan han nu somnade i babysittern..

Försökte få i han lite gröt innan han somna, men det var inte mkt att hurra för..


Såå.. vad gör man idag då ? Har fått i mig frukost och ska nog hoppa in i duschen nu när han sover..


Dennis är och åker skidor och kommer inte hem förrän ikväll.. så nåt lär jag väl göra...


På tl om annat ! Allvarligt, Sofias änglar.. Kan kan gråta mer ?? Herregud vilket program..

Missade i veckan så jag kollade nu..  FY !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards